Összes referencia
Gránit Alapkezelő (ex Diófa Alapkezelő)
Gránit Alapkezelő (ex Diófa Alapkezelő)
A pénzügyi világ sokak számára bonyolult, de a megfelelő videós tartalmakkal érthetővé és vonzóvá tehető. A Gránit Alapkezelő (ex Diófa Alapkezelő) számára olyan edukatív videósorozatot készítettünk, amely egyaránt segíti a fiókokban dolgozó munkatársakat és a végfogyasztókat a befektetési lehetőségek jobb megértésében és döntésükben.
Client
Gránit Alapkezelő (ex Diófa Alapkezelő)
Gránit Alapkezelő (ex Diófa Alapkezelő)
Year
2021
Category
Hero
Hero
Brief
Brief
A cél egy olyan videósorozat létrehozása volt, amely szakmailag hiteles, közérthető és vizuálisan is figyelemfelkeltő. Az edukációs tartalmak nemcsak a végfelhasználókat szólították meg, hanem mutációk készültek, amik belső tréninganyagként is szolgáltak a cég munkatársai számára.
A cél egy olyan videósorozat létrehozása volt, amely szakmailag hiteles, közérthető és vizuálisan is figyelemfelkeltő. Az edukációs tartalmak nemcsak a végfelhasználókat szólították meg, hanem mutációk készültek, amik belső tréninganyagként is szolgáltak a cég munkatársai számára.
Brief
A cél egy olyan videósorozat létrehozása volt, amely szakmailag hiteles, közérthető és vizuálisan is figyelemfelkeltő. Az edukációs tartalmak nemcsak a végfelhasználókat szólították meg, hanem mutációk készültek, amik belső tréninganyagként is szolgáltak a cég munkatársai számára.
Koncepció
Koncepció
A kihívás az volt, hogy a pénzügyi témákat érthetően és meggyőzően mutassuk be, miközben a videókban szereplő kollégák számára is komfortossá tegyük a szereplést. A forgatás során kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a résztvevők magabiztosan és természetesen kommunikáljanak. Ehhez előzetes kommunikációs tréninget tartottunk és one-on-one felkészítést biztosítottunk a szereplő munkatársak számára.
A kihívás az volt, hogy a pénzügyi témákat érthetően és meggyőzően mutassuk be, miközben a videókban szereplő kollégák számára is komfortossá tegyük a szereplést. A forgatás során kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a résztvevők magabiztosan és természetesen kommunikáljanak. Ehhez előzetes kommunikációs tréninget tartottunk és one-on-one felkészítést biztosítottunk a szereplő munkatársak számára.
Koncepció
A kihívás az volt, hogy a pénzügyi témákat érthetően és meggyőzően mutassuk be, miközben a videókban szereplő kollégák számára is komfortossá tegyük a szereplést. A forgatás során kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a résztvevők magabiztosan és természetesen kommunikáljanak. Ehhez előzetes kommunikációs tréninget tartottunk és one-on-one felkészítést biztosítottunk a szereplő munkatársak számára.
Eredmény
Eredmény
Nemcsak a vizuális megvalósítás volt kiemelten fontos, hanem a célcsoport igényeinek pontos üzletstratégiai megértése is. A videók egyszerre támogatják a belső edukációt és a márka hitelességét erősítő külső kommunikációt. A végeredmény egy modern, professzionális és hosszú távon is értéket teremtő tartalomsorozat lett.
Nemcsak a vizuális megvalósítás volt kiemelten fontos, hanem a célcsoport igényeinek pontos üzletstratégiai megértése is. A videók egyszerre támogatják a belső edukációt és a márka hitelességét erősítő külső kommunikációt. A végeredmény egy modern, professzionális és hosszú távon is értéket teremtő tartalomsorozat lett.
Eredmény
Nemcsak a vizuális megvalósítás volt kiemelten fontos, hanem a célcsoport igényeinek pontos üzletstratégiai megértése is. A videók egyszerre támogatják a belső edukációt és a márka hitelességét erősítő külső kommunikációt. A végeredmény egy modern, professzionális és hosszú távon is értéket teremtő tartalomsorozat lett.
©2025 Reel8 Production House Kft.
OLDAL TETEJÉRE
©2025 Reel8 Production House Kft.
OLDAL TETEJÉRE
©2025 Reel8 Production House Kft.
OLDAL TETEJÉRE
©2025 Reel8 Production House Kft.
OLDAL TETEJÉRE