Összes referencia
BCE Fashon Week
BCE Fashon Week
A BCE Fashion Week eseményei közül kiemelkedett a Nanushka, amely a divatvilág egyik legnagyobb neve. A kollaboráció során nemcsak az esemény izgalmas pillanatait örökítettük meg, hanem egy exkluzív interjút is készítettem a Nanushka bemutatótermében, így még inkább személyessé téve a márka történetét.
Client
BCE Fashon Week
BCE Fashon Week
Year
2021
Category
Vlog, Influencer Marketing
Vlog, Influencer Marketing
Brief
Brief
A projekt célja nemcsak az esemény dokumentálása volt, hanem az influencer marketing erejének kihasználása is, hogy közvetlen kapcsolatot építsünk a márka és a közönség között. Az interjú segítségével mélyebb betekintést nyújtottunk a Nanushka filozófiájába és divatbemutatóinak kulisszái mögé.
A projekt célja nemcsak az esemény dokumentálása volt, hanem az influencer marketing erejének kihasználása is, hogy közvetlen kapcsolatot építsünk a márka és a közönség között. Az interjú segítségével mélyebb betekintést nyújtottunk a Nanushka filozófiájába és divatbemutatóinak kulisszái mögé.
Brief
A projekt célja nemcsak az esemény dokumentálása volt, hanem az influencer marketing erejének kihasználása is, hogy közvetlen kapcsolatot építsünk a márka és a közönség között. Az interjú segítségével mélyebb betekintést nyújtottunk a Nanushka filozófiájába és divatbemutatóinak kulisszái mögé.
Koncepció
Koncepció
A Nanushkával készített interjú egy egyedülálló tartalmat eredményezett, amely nemcsak a divatbemutatót, hanem a márka egyedi értékeit és filozófiáját is bemutatta. Az interjú során arra törekedtünk, hogy a közönség számára vonzó, de mégis informatív és autentikus képet nyújtsunk.
A Nanushkával készített interjú egy egyedülálló tartalmat eredményezett, amely nemcsak a divatbemutatót, hanem a márka egyedi értékeit és filozófiáját is bemutatta. Az interjú során arra törekedtünk, hogy a közönség számára vonzó, de mégis informatív és autentikus képet nyújtsunk.
Koncepció
A Nanushkával készített interjú egy egyedülálló tartalmat eredményezett, amely nemcsak a divatbemutatót, hanem a márka egyedi értékeit és filozófiáját is bemutatta. Az interjú során arra törekedtünk, hogy a közönség számára vonzó, de mégis informatív és autentikus képet nyújtsunk.
Eredmény
Eredmény
Az interjú és az esemény bemutatása sikeresen erősítette a Nanushka márkáját, miközben az influencer marketing erejét is maximálisan kihasználta. A tartalom nemcsak az esemény iránti érdeklődést növelte, hanem mélyebb kapcsolatot alakított ki a márka és a célcsoport között.
Az interjú és az esemény bemutatása sikeresen erősítette a Nanushka márkáját, miközben az influencer marketing erejét is maximálisan kihasználta. A tartalom nemcsak az esemény iránti érdeklődést növelte, hanem mélyebb kapcsolatot alakított ki a márka és a célcsoport között.
Eredmény
Az interjú és az esemény bemutatása sikeresen erősítette a Nanushka márkáját, miközben az influencer marketing erejét is maximálisan kihasználta. A tartalom nemcsak az esemény iránti érdeklődést növelte, hanem mélyebb kapcsolatot alakított ki a márka és a célcsoport között.
©2025 Reel8 Production House Kft.
OLDAL TETEJÉRE
©2025 Reel8 Production House Kft.
OLDAL TETEJÉRE
©2025 Reel8 Production House Kft.
OLDAL TETEJÉRE
©2025 Reel8 Production House Kft.
OLDAL TETEJÉRE