Összes referencia

BCE Fashon Week

BCE Fashon Week

A BCE Fashion Week eseményei közül kiemelkedett a Nanushka, amely a divatvilág egyik legnagyobb neve. A kollaboráció során nemcsak az esemény izgalmas pillanatait örökítettük meg, hanem egy exkluzív interjút is készítettem a Nanushka bemutatótermében, így még inkább személyessé téve a márka történetét.

Client

BCE Fashon Week

BCE Fashon Week

Year

2021

Category

Vlog, Influencer Marketing

Vlog, Influencer Marketing

Brief

Brief

A projekt célja nemcsak az esemény dokumentálása volt, hanem az influencer marketing erejének kihasználása is, hogy közvetlen kapcsolatot építsünk a márka és a közönség között. Az interjú segítségével mélyebb betekintést nyújtottunk a Nanushka filozófiájába és divatbemutatóinak kulisszái mögé.

A projekt célja nemcsak az esemény dokumentálása volt, hanem az influencer marketing erejének kihasználása is, hogy közvetlen kapcsolatot építsünk a márka és a közönség között. Az interjú segítségével mélyebb betekintést nyújtottunk a Nanushka filozófiájába és divatbemutatóinak kulisszái mögé.

Brief

A projekt célja nemcsak az esemény dokumentálása volt, hanem az influencer marketing erejének kihasználása is, hogy közvetlen kapcsolatot építsünk a márka és a közönség között. Az interjú segítségével mélyebb betekintést nyújtottunk a Nanushka filozófiájába és divatbemutatóinak kulisszái mögé.

Koncepció

Koncepció

A Nanushkával készített interjú egy egyedülálló tartalmat eredményezett, amely nemcsak a divatbemutatót, hanem a márka egyedi értékeit és filozófiáját is bemutatta. Az interjú során arra törekedtünk, hogy a közönség számára vonzó, de mégis informatív és autentikus képet nyújtsunk.

A Nanushkával készített interjú egy egyedülálló tartalmat eredményezett, amely nemcsak a divatbemutatót, hanem a márka egyedi értékeit és filozófiáját is bemutatta. Az interjú során arra törekedtünk, hogy a közönség számára vonzó, de mégis informatív és autentikus képet nyújtsunk.

Koncepció

A Nanushkával készített interjú egy egyedülálló tartalmat eredményezett, amely nemcsak a divatbemutatót, hanem a márka egyedi értékeit és filozófiáját is bemutatta. Az interjú során arra törekedtünk, hogy a közönség számára vonzó, de mégis informatív és autentikus képet nyújtsunk.

Eredmény

Eredmény

Az interjú és az esemény bemutatása sikeresen erősítette a Nanushka márkáját, miközben az influencer marketing erejét is maximálisan kihasználta. A tartalom nemcsak az esemény iránti érdeklődést növelte, hanem mélyebb kapcsolatot alakított ki a márka és a célcsoport között.

Az interjú és az esemény bemutatása sikeresen erősítette a Nanushka márkáját, miközben az influencer marketing erejét is maximálisan kihasználta. A tartalom nemcsak az esemény iránti érdeklődést növelte, hanem mélyebb kapcsolatot alakított ki a márka és a célcsoport között.

Eredmény

Az interjú és az esemény bemutatása sikeresen erősítette a Nanushka márkáját, miközben az influencer marketing erejét is maximálisan kihasználta. A tartalom nemcsak az esemény iránti érdeklődést növelte, hanem mélyebb kapcsolatot alakított ki a márka és a célcsoport között.

©2025 Reel8 Production House Kft.

OLDAL TETEJÉRE

©2025 Reel8 Production House Kft.

OLDAL TETEJÉRE

©2025 Reel8 Production House Kft.

OLDAL TETEJÉRE

©2025 Reel8 Production House Kft.

OLDAL TETEJÉRE